השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות

אמריקה, הו אמריקה. מי מאיתנו אינו נושא אליה עיניים? ארצות הברית של אמריקה היא החלום המתוק של כולנו – הגודל, האפשרויות, התהילה והיוקרה, קורצים היום לכולנו. אז חלק מאיתנו מארגנים טיול ארוך כדי לחוש קצת את טעמה של אמריקה, חלק מאיתנו עושים רילוקיישן שיאפשר להם לפרוח ביבשת מלאת ההזדמנויות, וחלק מאיתנו בוחרים להישאר בארץ ולבצע השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות. כן, בסופו של דבר הרצון העיקרי הוא לחפש איך לפרוץ ובגדול, ולהרוויח כמה שיותר ולהשקיע כמה שפחות. היות ובמדינת ישראל ניתן לסחור אך ורק בבורסה אחת, ארצות הברית וכמות הבורסות שפעילות בה נראות נוצצות ואטרקטיביות במיוחד. כמובן שממש כמו בארץ, גם השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות צריכות להיעשות בחכמה, ולקחת בחשבון כל מיני מרכיבים שונים שיוכלו לעזור לכם לצמוח, מבלי להפסיד. אז איך עושים את זה נכון ומה חשוב לדעת?

היתרון הראשון של השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות – הרבה יותר אפשרויות השקעה

במדינת ישראל נסחרות אמנם לא מעט חברות, אבל כמובן שאין מה להשוות בין כמות החברות הנסחרות בבורסה הישראלית לעומת כמות החברות הנסחרות בבורסות האמריקאיות. היות והמסחר של ארצות הברית גם ככה נחשב לאחד מהמובילים בעולם, הרבה אנשים בארץ מרגישים שיש להם הזדמנות להשקיע ולקבל תמורה נהדרת.

האופציות להשקעות בחברות ציבוריות אמריקאות הן נרחבות, ותוכלו למצוא ביניהן אפשרויות שונות כמו השקעה בתעודות סל, רכישת מניות, אופציות שונות, אגרות חוב ועוד.

היתרון השני של השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות – על 5 בורסות דיברה התורה

על וול סטריט שמעתם? ובכן, אין לנו ספק שבין אם השם הזה עלה בשיחות השקעה עם החברים שלכם, ובין אם שמעתם עליו דרך הסרטים של הוליווד – אין ספק שמדובר כאן על אחד מהרחובות החשובים והמוכרים ביותר בעולם. ברחוב וול סטריט נמצאת הבורסה המרכזית של ארצות הברית – NYSE. 

בבורסה הזו נסחרות אין ספור חברות ציבוריות אמריקאיות, ולכן אופציית המסחר בבורסה הזו היא נרחבת במיוחד. חשוב להבין שכמו בכל מסחר בבורסה, גם במקרה הזה צריך לדעת כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בכלי ההשקעה, על מנת להפיק רווחים.

בורסת נסד"ק

נסד"ק ידועה בתור בורסה שפועלת גם בארצות הברית אך גם באיזורים נוספים בעולם, כמו קנדה, לדוגמה, והפעילות בה מתרחשת בצורה וירטואלית בלבד, ללא מפגש פיזי בין הסוחרים. מהסיבה הזו בדיוק השקעות בבורסת נסד"ק הן נוחות, משום שהן לא מצריכות שום נוכחות מכל סוג כזה או אחר, מלבד נוכחות מקוונת ברשת.

שלוש בורסות נוספות שפעילות בארצות הברית הן בורסת AMEX, בורסת CBOE ובורסת OTCBB, שכל אחת מהן מביאה איתה מגוון אפשרויות השקעה שונות, עם תנאי ריביות שונים ומאפיינים כלליים שונים.

איך זה עובד עם השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות?

כולנו רוצים לחשוב איך להרוויח כמה שיותר, אבל בשביל זה צריך לדעת איך לעשות את זה חכם. השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות הן אמנם אפשרות נהדרת עבור הישראלים ובכלל, אבל תנועות לא נכונות, פזיזות מדי או מעוכבות מדי עלולות לגרום להפסדים בקרב המשקיעים. אנחנו מדברים כאן על רווחים שיכולים להגיע לעשרות אלפי דולרים, אולם גם על הפסדים באותו השווי. מהסיבה הזו בדיוק, מאוד לא מומלץ לפנות להשקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות בלי הידע הדרוש, בלי הכלים הנכונים, והחשוב ביותר – ללא הליווי מטעם איש מקצוע.

מה יכול לעשות יועץ השקעות עם אדם שמעוניין לבצע השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות?

לפני ששמים את הכסף הגדול על השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות, חשוב לקיים לפחות פגישה אחת עם יועץ השקעות. יועץ ההשקעות יוכל לפרוס בפני המשקיע את מפת ההשקעות, לבדוק אותה ביחס לאפשרויות הכלכליות של המשקיע, ולייעץ לו על ערוצי השקעה נבונים שיוכלו לפעול אך ורק לטובתו. יועץ השקעות מכיר את השוק בצורה מיטבית, ויודע כיצד לפעול בצורה החכמה ביותר למען הגעה לתוצאות.

כמובן שבחירה ביועץ השקעות צריכה גם היא להיות מחושבת ולא להישלף מהמותן. לצערנו, ניתן לראות היום לא מעט אנשים שמצמידים לעצמם ביתר קלות את הטייטל של "יועצי השקעות", אך בפועל מדובר באנשים שנמצאים בתחילת דרכם, ועדיין לא צברו את הידע הדרוש על מנת לייעץ לאנשים אחרים כיצד לפעול. אז על מה חשוב להקפיד רגע לפני הבחירה?

בחירת יועץ השקעות – מקצועיות, ניסיון, המלצות

שלושת הקריטריונים המדוברים הם הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת יועץ השקעות. כמובן שאליהם יכולים להתווסף קריטריונים נוספים כמו שירות, מחיר ועוד, אולם שלושת הקריטריונים הללו עומדים במרכזה של הבחירה. אז איך יודעים כיצד לבחור?

*מקצועיות – ככל שיועץ ההשקעות יכול להציג בפניכם יותר הצלחות, כך הדבר יעיד על המקצועיות ועל הידע שלו.

*ניסיון – יועץ השקעות ותיק יותר, כנראה צבר את נסיונו גם מנסיונות כושלים וגם מנסיונות מוצלחים. מדובר כאן על השילוב האולטימטיבי להצלחה.

*המלצות – חפשו המלצות ברחבי הרשת, ונסו להתייעץ עם בני משפחה, מכרים וחברים. קיבלתם המלצה חיובית? מעולה – אתם בדרך לבחירה הנכונה.

מולי רובינזון – יועץ השקעות מהטובים שתמצאו

על מנת לבצע השקעות בחברות ציבוריות אמריקאיות ובכלל, כדאי לכם לפגוש את מולי רובינזון. מולי רובינזון הוא יועץ השקעות בכיר, שמכיר את כלל אפשרויות ההשקעה שלכם ויוכל לייעץ לכם בצורה מסורה, מקצועית וחסרת פשרות, הכל בדרך להשקעה נבונה וחכמה מצידכם. בהצלחה!

לחיי ההצלחה שלך!

מולי רובינזון, יועץ השקעות
לחברות מבצר בהנחה.
רוצה לקנות מניות מבצר בהנחה? מלא מייל הכי טוב שלך וקבל כניסה בחינם להדרכה הקרובה:


**אין לראות במידע בעמוד זה ובאתר מידאס משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הנו דעת הכותב לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. הכותב מחזיק ו/או עלול להחזיק חלק מן הניירות המוזכרים לעיל.

היה לכם מעניין?.. שתפו עם החברים

כתבות אחרונות

איפה להשקיע בתקופת אינפלציה? ראיון מיוחד עם דני רופ

החלום להיות מסודרים כלכלית באופן תמידי הוביל רבים לנסות את מזלם בשוק ההון. אך כפי שידוע, רוב המשקיעים הפרטיים מפסידים את כספם בבורסה ונכווים מהניסיון. לכן כשהגיעה אלינו השמועה על שיטת השקעות "חדשה" שמתיימרת להפוך הימור לעובדות יצאנו לבדוק האם זה אמיתי.

נחשף: מה מסתתר מאחורי השיטה של המשקיע הגדול בעולם להכפלת השקעות בשוק ההון?

החלום להיות מסודרים כלכלית באופן תמידי הוביל רבים לנסות את מזלם בשוק ההון. אך כפי שידוע, רוב המשקיעים הפרטיים מפסידים את כספם בבורסה ונכווים מהניסיון. לכן כשהגיעה אלינו השמועה על שיטת השקעות "חדשה" שמתיימרת להפוך הימור לעובדות יצאנו לבדוק האם זה אמיתי.

איך קונים מניות עם פוטנציאל רווח גדול?

לכניסה להדרכה הקרובה בחינם + עדכונים חמים, מלא את המייל הכי טוב שלך:

אולי יעניין אותך גם...
השקעות

השקעה באגח VS השקעה במניות

כאשר יש לנו סכום כסף שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להשקיע אותו אנחנו צריכים להחליט באיזה אפיק השקעה להשקיע אותו – אג"ח או השקעה במניו. השקעה

קרא עוד »