סחר יומי ארוך

מה ההבדל בין סחר יומי לסחר לטווח ארוך בבורסה?

שוק ההון הוא שוק שממנו אפשר להרוויח המון כסף, אבל לצד זה – אפשר גם להפסיד. לא מעט אנשים בוחרים לעסוק בפעולות סחר שונות בבורסה, ולהנות מהכנסות צידיות שיכולות להניב עשרות אלפי שקלים בשנה ולפעמים אף יותר, אולם הפעולות האלו הן לא ממש חד משמעיות כמו שמשתמע מהפרסומים הרבים. בעוד שקיימים קמפיינים נרחבים לסחר יומי בבורסה, מסתבר שמדובר כאן על דרך שיטתית לגרום לסוחרים החדשים וחסרי הניסיון להפסיד את כספם. לעומת זאת, סחר לטווח ארוך בבורסה עובד בצורה שונה לגמרי, ובהתאם הסיכון קטן גם הוא. אז בואו נעשה סדר אחת ולתמיד בכל הנושא הזה: מה ההבדל בין סחר יומי לסחר לטווח ארוך בבורסה? בואו נבדוק ונבין מה הכי כדאי לעשות בעניין הזה.

נתחיל מההתחלה – מי האנשים שפונים לסחר יומי או לסחר לטווח ארוך בבורסה?

קיים הבדל מובהק בין אנשים שפונים לסחר יומי בבורסה, לעומת אנשים שפונים לסחר לטווח ארוך בבורסה. בדרך כלל, מי שנכנסים למגרש המשחקים של הבורסה הם אנשים שמעוניינים להרוויח עוד קצת כסף מהצד, ולהנות מתשואות, נמוכות או גבוהות ככל שיהיו, מהשקעה בשוק ההון. האנשים שפונים לסחר יומי הם בדרך כלל אנשים שזקוקים לכסף המדובר, שמגולם בצורה של הכנסה נוספת, כאן ועכשיו, ולכן הם מחפשים את הדרך המהירה ביותר לקבל אותו אל חשבון הבנק שלהם.

לעומת זאת, אנשים שפונים לסחר לטווח ארוך בבורסה הם אנשים שבדרך כלל אינם זקוקים לכסף באופן מידי, והם מעדיפים לפרוס את הסיכונים שלהם בצורה אחרת, במקום לשים את כל הקלפים שלהם במקום אחד. בדרך כלל, אנשים שיפנו לסחר לטווח ארוך בבורסה הם גם אנשים שמביאים איתם ידע קודם באשר להבדלים בין שני סוגי הסחר המדוברים, ולכן הם יכולים לשחק את המשחק הזה בתבונה.

מה ההבדל בין סחר יומי לסחר לטווח ארוך בבורסה? ובכן, לא מדובר כאן רק על הבדל אחד

אז בראש ובראשונה, ניתן לומר שסחר יומי הוא דבר מתנדנד, לא יציב, ומלא בסיכונים. סחר יומי אמנם משווק בתור שיטה מצוינת להרוויח כסף גדול בזמנים קצרים, אבל בפועל מי שלא יודע כיצד להתנהל איתו – ימצא את עצמו מפסיד הרבה יותר ממה שהוא דמיין לעצמו. לעומת זאת, סחר לטווח ארוך בבורסה אינו מרכז את כל הסיכונים במקום אחד, והוא יכול להתפרס על פני תקופת זמן שתעיד על התנודתיות של שוק ההון, תוביל לשינויים במחיר נייר הערך, ותוכל, בסופו של דבר, להוביל לרווחים הרבה יותר גדולים.

סחר לטווח ארוך בבורסה הוא בטוח יותר, והסיכונים שלו הם הרבה יותר נמוכים. כמובן שגם מי שניגש לסחר לטווח ארוך בבורסה, צריך להביא איתו ידע רב ולקבל החלטות נכונות בזמן אמת.

איך אפשר לבחור בין סחר יומי לסחר לטווח ארוך בבורסה?

באופן כללי, ניתן לומר שמי שלמד קצת על שוק ההון, ומחזיק בכלים רלוונטים לשם ביצוע סחר בצורה זו או אחרת, יוכל לפנות גם לסחר יומי וגם לסחר לטווח ארוך בבורסה. מה שכן, במקביל לנאמר כאן, חשוב להבין שמדובר כאן בזירה שיכולה להוביל לשלל של תוצאות, כך שסחר ללא הידע המתאים עלול לפגוע בהכנסות ובהשקעות שלכם בצורה אדירה.

במידה ומדובר על אנשים שאין להם ניסיון, רקע או ידע מקצועי בנושא הסחר בשוק ההון, מומלץ עבורם הרבה יותר לגשת לסחר לטווח ארוך בבורסה מאשר לסחר יומי.

האם ניתן לקבל ליווי או ייעוץ מטעם גורם מקצועי באשר לסחר יומי או סחר לטווח ארוך בבורסה?

בשנים האחרונות הנושא של סחר בשוק ההון הולך והופך רווח יותר ויותר, והמון אנשים משתלבים ב"משחק" הזה, משום שהוא יכול להיות רווחי עד מאוד במידה ומשחקים אותו כמו שצריך. היות ואנשים רבים מעוניינים לגלות את הקסם הטמון בהכנסה מהשקעות בשוק ההון, אך לא יודעים כיצד להתחיל, קמו וממשיכות לקום חברות רבות שמציעות סיוע וליווי בזמן הסחר.

כמו כן, במקביל לייעוץ והליווי, קיימים לא מעט מוסדות לימוד שמאפשרות גישה למסלולי לימוד שונים, אשר במסגרתם נלמדים כלל היסודות הדרושים לכל אדם שמעוניין להתחיל לסחור בבורסה. בין היתר, נלמדים מושגים חשובים כמו עמלות, זירות מסחר, קהילות, מסחר במניות, מטבע חוץ וכל מיני מושגים נוספים, שיכולים להפוך את כל הנושא להרבה יותר נגיש.

המלצה על יועץ לסחר לטווח ארוך בבורסה

על מנת לגשת לסחר לטווח ארוך בבורסה כמו שצריך, ולהצליח להניב ממנו הכנסות, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע. בדיוק בשביל זה, כדאי לכם להכיר את מולי רובינסון – משקיע במניות ומייסד מגע מידאס. מולי ילווה אתכם בדרך אל סחר לטווח ארוך בבורסה במקצועיות, רגישות ובהתאם לצרכים האישיים שלכם, ויוכל לסייע לכם להניב רווחים יפים, תוך שיקול דעת מלא וקבלת החלטות ברגע האמת.

לחיי ההצלחה שלך!

מולי רובינזון, יועץ השקעות
לחברות מבצר בהנחה.
רוצה לקנות מניות מבצר בהנחה? מלא מייל הכי טוב שלך וקבל כניסה בחינם להדרכה הקרובה:


**אין לראות במידע בעמוד זה ובאתר מידאס משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הנו דעת הכותב לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. הכותב מחזיק ו/או עלול להחזיק חלק מן הניירות המוזכרים לעיל.

היה לכם מעניין?.. שתפו עם החברים

כתבות אחרונות

איפה להשקיע בתקופת אינפלציה? ראיון מיוחד עם דני רופ

החלום להיות מסודרים כלכלית באופן תמידי הוביל רבים לנסות את מזלם בשוק ההון. אך כפי שידוע, רוב המשקיעים הפרטיים מפסידים את כספם בבורסה ונכווים מהניסיון. לכן כשהגיעה אלינו השמועה על שיטת השקעות "חדשה" שמתיימרת להפוך הימור לעובדות יצאנו לבדוק האם זה אמיתי.

נחשף: מה מסתתר מאחורי השיטה של המשקיע הגדול בעולם להכפלת השקעות בשוק ההון?

החלום להיות מסודרים כלכלית באופן תמידי הוביל רבים לנסות את מזלם בשוק ההון. אך כפי שידוע, רוב המשקיעים הפרטיים מפסידים את כספם בבורסה ונכווים מהניסיון. לכן כשהגיעה אלינו השמועה על שיטת השקעות "חדשה" שמתיימרת להפוך הימור לעובדות יצאנו לבדוק האם זה אמיתי.

איך קונים מניות עם פוטנציאל רווח גדול?

לכניסה להדרכה הקרובה בחינם + עדכונים חמים, מלא את המייל הכי טוב שלך:

אולי יעניין אותך גם...
השקעות

השקעה באגח VS השקעה במניות

כאשר יש לנו סכום כסף שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להשקיע אותו אנחנו צריכים להחליט באיזה אפיק השקעה להשקיע אותו – אג"ח או השקעה במניו. השקעה

קרא עוד »